let it go,
let it roll right off your shoulder
don’t you know
the hardest part is over
let it in,
let your clarity define you
in the end
we will only just remember how it feels

our lives are made
in these small hours
these little wonders,
these twists & turns of fate
time falls away,
in these small hours,
these small hours still remain

let it slide,
let your troubles fall behind you
let it shine
until you feel it all around you
and i don’t mind
if it’s me you need to turn to
we’ll get by,
it’s the heart that really matters in the end

[Little Wonders lyrics on http://www.metrolyrics.com]

our lives are made
in these small hours
these little wonders,
these twists & turns of fate
time falls away,
but these small hours,
these small hours still remain

all of my regret
will wash away some how
but i can not forget
the way i feel right now

in these small hours
these little wonders
these twists & turns of fate
these twists & turns of fate
time falls away but these small hours
with these small hours, still remain,
they still remain
these little wonders
these twists & turns of fate
time falls away
but these small hours
these little wonders still remain

 

____

 

Ich weiß immer mehr zu schätzen was jede Träne, jedes Lächeln wert ist und obwohl sich mein Herz anfühlt wie ein Kompass ohne Norden, weiß ich das ich meinen Weg gehe und jede Minute bewusster leben sollte. Freunde und Famillie, sind das aller wichtigste auf der Welt, so oft man diesen Satz gehört hat, so oft vergisst man doch ganz schnell wie sehr man dieses Geschenk aus den Augen verliert.

Ich hoffe das ich wirklich einmal meinen Weg finde und mich an die vielen kleinen Dinge erinnere, die mich geprägt haben.

 

Und nein, ich habe keine Drogen genommen, ich fühle mich nur langsam irgendwie wie ein Aufschwung. Oder zu mindest den Wunsch nach einem.

 

In these small hours, these little wonders

Das Leben ist zu kurz für Abstinenz

8.10.07 00:28
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de